Kliens – Server monitoring szolgáltatás

Rendszeresen előfordulnak olyan rendkívüli események, vagy technológiai üzemzavarok, amelyek akár súlyos esetekké nőhetik ki magukat, és amelyek következményei a vállalatot súlyosan érintik. Van amikor a számított kockázatok és kritériumok közelében vannak, vagy esetleg némileg meg is haladják azokat.

Ekkor kockázatcsökkentő intézkedésekre van szükség. Ennek egyik legkézenfekvőbb megoldása a megfelelő monitoring és tájékoztató rendszer kialakítása a kritikus esetek elkerülése érdekében.

Általunk támogatott monitoring rendszerek:

SCOM
Nagios
Zabbix

Főbb jellemzők:

TELJES KÖRŰ MONITORING
Operációs rendszerek, szerver illetve kliens hardverek, hálózati adattárolók, hálózati eszközök, nyomtatók, beléptető rendszerek teljes körű mindenre kiterjedő ellenőrzése
A rugalmas scriptelési lehetőség segítségével egyedi alkalmazások felügyelete is megoldható
KÖZPONTOSÍTOTT HIBAKERESÉS
A felügyeleti konzol segítségével egy felületen vagy térképen nyomon tudjuk követni az infrastruktúra állapotát
Részletes állapotinformációk érhetőek el a központi konzolon
TUDATOSSÁG
Az esetleges hibák gyors felismerése, azonosítása
Automatizált riasztások e-mailben vagy akár sms-ben
Az elkülöníthető feladatok segítségével csak az adott felelős riasztása megoldható (pl. szerver hardver admin, hálózati admin)
TERVEZHETŐSÉG
Ütemezett leállások tervezésével kizárhatóak a téves riasztások
JELENTÉSEK
SLA jelentések generálása szolgáltatások rendelkezésre állásáról
Probléma előzményi jelentések generálása
Egyedi jelentések generálásának lehetősége
TÖBB FELHASZNÁLÓS MŰKÖDÉS
Több felhasználó definiálása
Felhasználó-specifikus nézetek a központi portálhoz
TESTRESZABHATÓSÁG
Nyílt forráskódú rendszer
Teljes forráskód hozzáférhető
GPL licensz
Amennyiben érdeklődik a rendszer monitoring szolgáltatásunk iránt, akkor vegye fel velünk a kapcsolatot, és egy konzultációt követően tudjuk segíteni a rendszer bevezetésében, és a későbbi üzemeltetésben.